MAKLUMAT PELAJAR

Search This Blog

Sunday 17 March 2024

PEMBUKA BICARA : SELAMAT DATANG

π”Έπ•€π•€π•’π•π•’π•žπ•¦π•’π•π•’π•šπ•œπ•¦π•ž π•¨π•’π•£π•’π•™π•žπ•’π•₯π•¦π•π•π•’π•™π•šπ•¨π•’π•“π•’π•£π•’π•œπ•’π•₯𝕦𝕙

π•Šπ•’π•π•’π•ž 𝕃.𝔼.π•Š.𝕋.𝔸.ℝ.𝕀

π•Šπ•’π•π•’π•ž 𝕄𝕒𝕝𝕒π•ͺπ•€π•šπ•’ π•„π•’π••π•’π•Ÿπ•š

                     


ο·² ﷽  𓇒𓆸

Setiap kali kita membuka pintu menuju dunia pengetahuan, kita seakan membuka lembaran baru dalam perjalanan kita. Langkah pertama diambil menjadikan langit sebagai batas yang akan kita tempuhi dan hasilnya pengetahuan tampaknya terus merentang luas di hadapan kita. Dalam setiap langkah kita, setiap halaman yang kita telusuri akan menemukan diri kita yang semakin terpesona oleh keindahan dan kekayaan pengetahuan yang tersebar di sekitar kita. Seperti mata air yang tak pernah kering, ilmu pengetahuan sentiasa mengalir dengan kearifan yang melimpah dan sinar terang ilmu pengetahuan seperti matahari yang menyinari jiwa kita.

"Jangan pernah menganggap menimba ilmu itu sebagai tugas, tetapi anggaplah sebagai kesempatan berharga untuk mempelajari sesuatu." Albert Einstein 


˚ΰ­¨ΰ­§⋆。˚ ⋆PENGHARGAAN  ⋆ ˚。⋆ΰ­¨ΰ­§˚

        Alhamdulillah segala puji bagi Allah yang maha berkuasa dengan izinnya saya telah berjaya menyiapkan tugasan kerja kursus BMMB3203 dengan jayanya. Setinggi-tingi ucapan penghargaan kepada Dr. Zanariah Binti Hamid iaitu pensyarah untuk tugasan ini yang telah banyak memberi tunjuk ajar serta pelbagai penerangan yang sempurna kepada saya dari awal tugasan ini sehinggalah sempurna tugasan ini.

            Tidak juga saya lupakan kepada kedua ibu bapa saya yang telah banyak memberi dorongan kepada saya selama proses menyiapkan tugasan ini dari segi kewangan dan sebagainya. Mereka merupakan tulang belakang dan saya tidak mampu menyiapkan tugasan ini dengan sempurna

            Syukur saya dapat pelbagai masalah sepanjang menyiapkan tugasan ini dengan mengambil pelbagai tindakan yang sewajarnya. Antara inisiatif yang diambil ialah, saya cuba untuk mengatur masa dengan sebaiknya. Selain itu, masalah kekurangan sumber dapat saya atasi dengan menjadikan rakan-rakan serta pensyarah yang mempunyai ilmu pengetahuan yang lebih mendalam sebagai rujukan tambahan.

            Kesimpulannya, apa yang saya dapat ketika menyiapkan tugasan ini adalah saya mampu untuk memahami pelajaran dengan lebih mendalam serta dapat mencapai objektif pembelajaran yang dikehendaki.

Sekian, terima kasih.


No comments:

Post a Comment